2750 Gran
Påds
Hovedlag
Arbeidsplan
* Anne Kari F. Berg mobil 4125 2421 er ansvarlig for innkjøp av varer til kiosken.
* Hanne Johnsbråten Wolden mobil 9229 3089 er ansvarlig for utleie av klubbhus.
* Knut Ensrud mobil 9051 1073 er ansvarlig for vedlikeholdet av klubbhuset.
Kiosken holdes åpen for salg under alle aktiviteter. Om det er behov for å selge pølser, vafler o.l.
vurderes i henhold til aktiviteten. Vaktlaget må selv ha med vafelrøre - sjekk hvor mange liter det er behov for.
Ved bruk av dusjer og garderober, skal viftene startes. Bryteren for dette er plassert i sikringsskapet i kjelleren.
Viftene stenges etter bruk.
Alle rom som har vært i bruk i løpet av dagen eller kvelden, gjøres rent ved å feie eller moppe. Hovedrengjøringen
tas siste kvelden i vakt-uka. Er gulvene ekstra skitne vaskes det oftere. Mopper og kluter vaskes og henges opp til tørk.
Søppel samles sammen og bæres ut i søplestativet. Toalettpapir, tørkepapir og lyspærer ligger i skapet på hemsen.
Før dere forlater klubbhuset om dagen eller kvelden, forviss dere om at lys, vifter, og ventiler er kontrollert og at
alt er i orden.
Penger som kommer inn i kiosksalget må telles opp og føres inn i loggboka hver dag. Det skal være igjen minst kr 300,-
i kassa til vekslepenger. Resten settes inn på konto i Gran Sparebank, kontonr. 2020.08.00967.
Innskuddskvittering sendes:
Gudrun Sletta
Ensrudvegen 32
2750 Gran.
Når dere er ferdig med klubbhusvakta for denne gangen, overleveres nøklene til neste vaktlag. (Avtal tid for levering i
god tid). Dette gjøres uansett om det ikke er aktiviteter i klubbhuset i den følgende uka. Sammen med det nye vaktlaget
går dere over klubbhuset og orienterer om nødvendig gjøremål og står for nødvendig opplæring.
Begge vaktlag underskriver loggboka.
LYKKE TIL !